ING_6056_fb_insta

Praktyki mindfulness wspierają pracownika w wielu obszarach równocześnie. Są one potężnym narzędziem rozwijającym umiejętność pełnego skupienia i obecności.

Znacząco wpływają one na:

– podwyższenie efektywności pracy,

– zwiększenie zdolności do skutecznego porozumiewania się i rozwiązywania problemów,

– rozwijanie relacji w zespole, zwiększanie poziomu empatii,

– obniżanie poziomu lęku, niepokoju, stresu, wyczerpania i poirytowania,

– rozwijanie inteligencji emocjonalnej,

– prewencyjne zapobieganie stanom lękowym i depresyjnym.

Proponowane formy praktyki

1-dniowy warsztat
„Uważność w życiu
i w pracy"

Czas trwania warsztatu:
8 godzin

– wprowadza Uczestników w obszar uważności – doświadczymy i nauczymy się nie tylko konkretnych praktyk, ale także nowego podejścia (w uważny sposób) do naszego życia, w którym ważna jest „przytomna” obecność, a nie automatyczne reagowanie na „autopilocie”. Będzie to świetna okazja dla wszystkich zabieganych osób, by na moment się zatrzymały i mogły świadomie doświadczyć nie tylko uważnych „technik”, ale nowego sposobu życia.
W czasie warsztatu dużą wagę przykładamy do zastosowania uważności w praktyce codziennego życia – zarówno prywatnego, jak i zawodowego – wykorzystujemy do tego wyniki badań naukowych i modele biznesowe, by pokazać, że po prostu „opłaca się” być uważnym, bo to poprawia nasze samopoczucie, efektywność, stan emocjonalny i zdrowie fizyczne.
Oferujemy pliki audio z praktyk (medytacji) nagranych podczas warsztatu oraz materiały na temat treningu uważności dla Uczestników. Mamy wszystkie niezbędne do warsztatu pomoce: poduszki medytacyjne, koce i maty dla chętnych.

2-dniowy warsztat
„Uważność w życiu
i w pracy"

Czas trwania warsztatu:
8 godzin (I dzień)
7 godzin (II dzień)

Pierwszy dzień wprowadza Uczestników w obszar uważności – doświadczymy i nauczymy się nie tylko konkretnych praktyk , ale także nowego podejścia (w uważny sposób) do naszego życia, w którym ważna jest „przytomna” obecność, a nie automatyczne reagowanie na „autopilocie”. Będzie to świetna okazja dla wszystkich zabieganych osób, by na moment się zatrzymały i mogły świadomie doświadczyć nie tylko uważnych „technik”, ale nowego sposobu życia.
W czasie warsztatu dużą wagę przykładamy do zastosowania uważności w praktyce codziennego życia – zarówno prywatnego, jak i zawodowego – wykorzystujemy do tego wyniki badań naukowych i modele biznesowe, by pokazać, że po prostu „opłaca się” być uważnym, bo to poprawia nasze samopoczucie, efektywność, stan emocjonalny i zdrowie fizyczne.

Drugiego dnia proponujemy mini-odosobnienie. Jest to nieczęsto spotykana możliwość doświadczenia wielu korzyści wynikających z ćwiczeń uważności i pogłębienia wiedzy na temat tego, jak funkcjonujemy. Mini odosobnienie trwa 5 godzin. W tym czasie jemy wspólnie posiłek w ciszy. Po tym czasie zapraszamy do omówienia tego całkiem nowego doświadczenia. Wprowadzamy też plan regularnej praktyki oraz dzielimy się krótkimi i prostymi narzędziami, które pomagają w uspokajaniu umysłu na codzień, pomagając zatrzymać się i odnaleźć równowagę w ciągu nawet najbardziej nerwowego dnia czy trudnej sytuacji. „Medytacje kieszonkowe”, bo tak je nazywamy, są bardzo skutecznym narzędziem zwalczającym stres i napięcia dnia codziennego.

Oferujemy pliki audio z praktyk (medytacji) nagranych podczas warsztatu oraz materiały na temat treningu uważności dla Uczestników. Mamy wszystkie niezbędne do warsztatu pomoce: poduszki medytacyjne, koce i maty dla chętnych.

8-tygodniowe
kursy mindfulness

Czas trwania warsztatu:
- 8 tygodni -
cztery czterogodzinne spotkania
co dwa tygodnie

Praktyczny trening oparty o zastosowanie umiejętności uważności w codziennym życiu i pracy, dzięki czemu na bieżąco można obserwować korzyści z zachodzących zmian. Znacząca poprawa koncentracji, uspokojenie gonitwy myśli, narzędzia do redukcji stresu – to tylko niektóre z nich. W treningu stosujemy takie ćwiczenia uważności jak: medytacje siedzące, medytacje w ruchu, skanowanie ciała a także nieformalne praktyki w życiu codziennym. W czasie kursu pracujemy też poznawczo z myślami, które wpływają na nasz dobrostan i do których, dzięki praktykom, możemy nauczyć się dystansować. Po treningu uczestnik posiada umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami oraz uspokajania umysłu.

Po każdym spotkaniu kursu uczestnicy dostają nagrania poznanych praktyk do ćwiczenia w domu i podręcznik.

Warsztaty biznesowe prowadzone są przez dwóch certyfikowanych trenerów mindfulness :
Monikę Kużelewską-Turczynowicz oraz Małgorzatę Ufnal.

ING_6125

Małgorzata Ufnal

- psycholog biznesu, konsultant HR specjalizujący się w obszarze przeciwdziałania stresowi korporacyjnemu, wypaleniu zawodowemu i budowaniu odporności psychicznej. Trener bio i neurofeedbacku. Professional Certified Coach w ramach International Coaching Federation z doświadczeniem w projektach wspierających organizacje i liderów w przywództwie transformacyjnym (Transforming Business Society and Self, Massachusetts Institute of Technology). Nauczyciel mindfulness w ramach metody MBLC (Mindfulness Based Living Course).

Ukończone szkoły coachingu: Erickson College International: (The Art and Science of Coaching - executive coaching, 2011; Coaching Team Thinking and Team Innovation - team coaching, 2012; Corporate Mindfulness Program, 2015), Coaching Clinic Licensing Program - trener komunikacji i kultury coachingowej w organizacjach, 2013.

W coachingu specjalizuje się w projektach nakierowanych na przywództwo osobiste i organizacyjne rozumiane w nowoczesny sposób. Szkolenia i doradztwo w obszarach: zarządzanie zmianą, leadership (budowanie efektywności i relacji w zespole), inteligencji emocjonalnej, zarządzania stresem i wypaleniem zawodowym. Z wykształcenia psycholog ze specjalizacją w zakresie Psychologii Organizacji i Zarządzania oraz Psychologii Kryzysu i Interwencji Kryzysowej.
Doświadczenie w konsultingu w ramach projektów z zakresu: zarządzania zmianą, przeciwdziałania stresowi i wypaleniu zawodowemu, outplacementu, badaniem klimatu organizacyjnego i zaangażowania pracowników.