Praktyka Metta jest medytacją, w której czynnie pielęgnujemy pozytywne, emocjonalne nastawienie zarówno wobec innych, jak i wobec siebie.

Mówimy tu o życzliwości, dobroci, serdeczności i współczuciu, wyrozumiałości, wybaczaniu oraz wdzięczności.

Praktyka ta pomaga nam harmonizować relacje z innymi, ale również, czy też – przede wszystkim – ze sobą.

Po raz pierwszy wykonywałam tę praktykę wiele lat temu na kursie self-compassion. Przez dwa tygodnie codziennie siadałam do Metty nie mogąc pojąć, że można wobec siebie żywić pozytywne uczucia. To był jeden z bardziej transformujących okresów w mojej praktyce i życiu. Zmienił mnie na zawsze.🔥

I właśnie w związku z tym, chcę zaproponować Wam to samo. Metta Maraton na czas kwarantanny.

Siadamy codziennie o 6.30 rano i robimy praktykę Mettę. Spotykamy się w grupie Niepoważni uWażni, za pośrednictwem której prowadzę transmisję na żywo, do której możecie dołączać.

Link do grupy: Niepoważni uWażni

Czasem nasz praktyka będzie taka sama, czasem troszkę inna, a z czasem pojawi się starożytna instrukcja, którą będę czytała przed praktyką. Ale najważniejsze, to poczuć w sobie, to co niesie za sobą Metta. Te jakości, które wysyłamy do siebie i innych. Głęboko w ciele, głęboko w sercu.

Możesz też usiąść do praktyki później, nagranie przez jakiś czas będzie na Niepoważnych dostępne dla wszystkich. Ale energii grupy praktykującej razem nie da się niczym zastąpić.🥰

Inspirujący poranek „zanim wstaną wszystkie ŝpiochy” 🙂 dziękuję i dobrego dnia!

  • Tomasz

Dzisiejszą możliwość otoczenia kręgiem miłującej dobroci większej ilości osób przyjęłam z ogromna radością. Taki balsam na cały dzień.

  • Agnieszka

Jestem po…. Teraz wieczorem…. Dziękuję ❤️ dużo spokojniejsza 😄

  • Aneta

Wczoraj wieczorem usiadłam, tak prawie razem z Wami i dzięki temu spokojnie zakończyłam bardzo ciężki dzień. Dziękuję bardzo. 😘

  • Agata