Praktyka

To ćwiczenie idzie o krok dalej w praktyce „nie zostawiania po sobie śladu”, praktyce z drugiego tygodnia. Postaraj się pozostawiać przestrzeń, w której przebywałeś, lub rzeczy, którymi się posługiwałeś, w choć odrobinę lepszym stanie, czystsze czy bardziej posprzątane.

Przypominajki

Powieś hasło „w lepszym stanie” w różnych miejscach w domu: w kuchni, łazience albo w sypialni, czy też od środka na drzwiach wejściowych do tych pomieszczeń.

Celebracji uważności, zauważania, przypominania sobie i łagodnego spokojnego podejścia zapominania.

To nie jest projekt z cyklu: „Naucz się języka w 40 dni” lub „W osiem tygodni staniesz się tym kim chcesz”.

Nie, nie, nie. Nie musimy się spieszyć. Każdego dnia stawiamy mały kroczek z szacunkiem do siebie i świata. Nie ma celu. Ta droga jest celem.

Będzie to trudna praktyka dla mojego otoczenia. Bez niej twierdzą, że jestem przewrażliwiona i mój stosunek do nieporządku nie jest prawidłowy 😉. A jak będą wszędzie przypominajki🤔🤔🤔. Strach pomyśleć co ze mną zrobią 😉🤭. Do dzieła 👍👍👍

  • Agata

Od dłuższego czasu mam taką zasadę aby zostawiać miejsce lepszym niż je zastałam.. Bardzo to lubię.. Co mi daje? Uspokaja myśli, daje poczucie porządku, spokoju i harmonii i jest po prostu czyściej.

  • Aneta

Tak pomyślałam o kontynuacji praktyki, że choć to będzie ta sama praktyka, to być może znajdę się w zupełnie innym miejscu.
Bieżąca praktyka na razie mnie przeraża, pamiętam tą z drugiego tygodnia – jak była dla mnie trudna. Ta na ten tydzień, wydaje mi się niemożliwa…

  • Aldona

Koszt: Bezpłatnie